fredag 12 oktober 2012

Fredag kväll 12 oktober.



Nu är det två dagar kvar till måndag 15, dax för knäbyte!
Är-- uppriktigt sagt lite orolig, men så säger väl inte en riktig karl!
Oroar mig faktiskt inte så mycket för lyckad-olyckad operation, ont efter eller inte, men min oro är min bästa vän Konjak!
Ok, fått Ylva, Anita, Lars Åke, Stig, Torsten, o Granaten ställa upp som back upp, men! Ansvaret är mitt.!
Litar förstås, 100 % på mina vänner, men såg hans ögon, hans agerande i kväll, i dag och nu börjar detta kännas som när det skall bli fyrverkeri eller åska!! Han vet !
Och vet inte riktigt hur jag skall agera, Hade byggare,  dam, trevlig från kommunes HCP hjäpavdelning här i eftermiddags, bra möten för ombyggnad av badrum på övervåning, talat med Annika på banken, finansering klar!
Så vad är mitt problem !, Möjligtvis mej själv!

Eller, något jag inte törs säga! Prioritering, måhända! Av ?

Inga kommentarer: