fredag 11 januari 2013

Rätt rörig i roten just nu!

Mycket händelser som det går ut rotanvändning till så här i början på 2013! Tvillingbarn barn, flergiften, Johaugs bak, nytt höger knä oxå! Var ska man lägga kraften!
Naturligtvis ligger koncentrationen hos Signe o Melker, Jenny o Johan.
Senaste jag hört är att Signe är på +, den lilla tjejen 1400 gr, och att Mellker, 1890 gr möjligtvis hamnar på samma medicinering som sin syster! Ninna får byta med johan imorgon, och åka hem o trösta Irma.
Naturligtvis, vill jag sända all kraft jag har, genom Gud, Allah, Tor, Budda eller vad dom nu heter över till USÖ o knytten!
Melker o Signe!!! Edra nallar väntar på ER!

Sen Mitt knä! Tror! Eller har nästan bestämt! Då jag Träffar Per, tjommen som böt vänster knä,  på tisdag, skall jag be honom ta fram kniven o fixa högra knät på stört!
Går det lika bra kna jag lira på 2 friska i juni!

Seen, Kort om Johaugs BAK! Den är grann, oavsett norsk flagga elller ej! Och tjejen har lagt ner en massa jobb för att få den son, och dessutom så funktionell att hon åker upp för slalombackar i rekordtider!
heder till dej o din bak! Therese Johaug!!!

O Sen Annie Lööv! Shame on YOU.  Sådana stolligheter har väl aldrig Fälldin kunna tänkt sig att gamla bonderörelsen skulle stå för! Fri invandring?
Av vad då! Fler mjölkpigor?? Går åt  Bonde söker fru(ar), ja månggifte, alltså!
Hört talas om mjölkrobotar??
Eller  kan det vara så att Annie vill ha en toyboy vid sidan av ??

Inga kommentarer: