tisdag 10 juli 2012

10 juli ÅR 2012. 23.19

Vänner!
45 minuter kvar av min 65 års dag!
Konjak o jag i mitt lilla hus, min kvinna sedan 4,5 år Ylva, hos mamma!
Helt ok, Karin behöver henne mer än jag just nu!
Haft en fantastisk bra födelsedag! Att rabbla upp alla som bidragt vore larvigt!
Alla!!!
Vet, O Tack!
Gick o la mej kvart i 11, men kunde inte sova!
Golf manyana !+ Nja so What!
Vred mej i sängen några varv, lyssnade på en snusade Konjak, och tänkte!
Janne, du har fullt i roten av bra saker!!
DELA DOM med dom du bryr dej om!!
Så!
Upp, sätt på datorn o skapa !
Först !
Tack mina Bröder, med knytt, för ni har varit med längst!
Addera in morfar Kalle, Mormor Gerda, Farmor Hilda, , ok Farfar Martin!
Så Klart Morsan, Sollan o Karl Göran! O Farsan
O kusiner, både Grenarna o Järlefolket, Monica o Lars i Småland!
Sen alla nya, Anita, Gunnel, Marie, o alla som kommit därifrån!
JA!

Barn! Yes, Lopp, Bubba, Stefan, Åsa, Daniel, Mygg, Ninna!
O Ingegerd!
O Barnbarn från alla dessa! Thanks !

Sen Nytt liv!
Matte o Steff!
Tack
O nytt igen!
Ylva, sköldmön!
Med barn o barnbarn, syskon, kompisar, Morsa, farsa, (tack Gunnar )
som Köper Mej ! In i ny släkt!
O sen Tack Golfen!!
Som gett mig fröjd, naturupplevelse, £, $ o sek!
Ett yrksverksamt liv, försörjning, naturupplevelse och glädje!( OK en o annan kastad klubba )
Så Finally ! Tack livet so far! Nu ut i morgon o VINN!!

Inga kommentarer: