lördag 16 februari 2013

Min kompis!

Om man tar fan i båten så får man se till o ro hem honom! Nu, är ju inte min bästa vän Konjak fan, ej heller i nån båt! Men! Han är min kompis, sann, ärlig o trogen mej! Och lika lite som jag klarat mej utan honom, klarar han sig utan mej, eller hur jag ordnar för honom, på det sätt både han och jag litar på är bäst för oss! Begränsar. Naturligtvis, liksom knän o annat skit med gubben. Möjligheterna att fara runt i storstäder, o andra places där friska ben bidrager till möjligheter till att ha kul, och inte begränsa medresenärers möjligheter! O dessutom gå runt o ha ont! Sorry, dom det drabbar! Dessutom, besked att höger knä inte är aktuellt att byta, USÖ i går! Så! Fram med moppen o börja ta hand om hundrastning tror jag är vad som gäller. Bra KARL reder sig själv! Tror jag!

Inga kommentarer: